fofroredodagog dodenon totroretottotonondode

mördarveckan är avklarad wioooooooooooooooooooooo

känns som om jag blivit överkörd av en tank hundra gånger om. chillness.
på tisdag är det domedagsprovet, alltså kan vi redan stämpla helgen som nördpluggizweekend.

nu ska jag, som alltid när man känner sig lite extra miserabel, läsa lite smöriga kärleksböcker om tonårslovetroublez i london. skulle kunna skriva ett sånt tussigt gulligt inlägg om lycka, en lockig frilla och käkben. MEN. då skulle nog susannissssss dö lite + att jag får lite kväljningar av sånt, inte my cup of tea. räcker med min ascoola hipsterheader 

hoppas att ironin lyser igenom, annars vore det lite trist.

HEJhej hemskt mycket hej

Kommentarer
Postat av: William

nu ska jag, som alltid när man känner sig lite extra miserabel, läsa lite smöriga kärleksböcker om tonårslovetroublez i london. skulle kunna skriva ett sånt tussigt gulligt inlägg om lycka, en lockig frilla och käkben. MEN. då skulle nog susannissssss dö lite + att jag får lite kväljningar av sånt, inte my cup of tea. räcker med min ascoola hipsterheader



Hahaha, du skriver så himla roligt, mer mer MER!!!!!

2011-05-15 @ 18:46:03
URL: http://willmanluno.blogg.se/
Postat av: suzie

HIHI tack johannis ! ! ! ! !

2011-05-26 @ 17:47:30
URL: http://lionafiona.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0