seglaren




1. misslyckad dubbelexponering @ mahhhh street, 2. oskar och jag var artzy på grafikens huz en zommardag, thiz iz after.

två korniga rektangulära bilder på le love, från dianan. fråga mig .inte. vad som hände, cuz' i don't know.

så jävla värd helg, löv it. har varit effektiv, kreativ osv osv osv. pluspoäng.
nu väntar en köttig tredagarsvecka, sen är det i princip lov, mmmmmmye.

signade min praktikbekräftelse mysels i ren glädje över att jag fick ett jobb. för fem minuter sedan läste jag ''om du är under 18 år krävs målsmans underskrift''
jahaja, det  är ju inte jag :))))) det löser sig, deeee göööör de alltiiid

Kommentarer
Postat av: hedz

snyggt som fan!

2011-05-31 @ 22:57:17
URL: http://trainonfire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0